آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»کامپیوتر»برنامه نويسي»سرور تجمیع اطلاعات و نرم افزار سام مدیرا
سرور تجمیع اطلاعات و نرم افزار سام مدیرا-pic1

سرور تجمیع اطلاعات و نرم افزار سام مدیرا

سرور تجمیع اطلاعات مدیران

1. استفاده از کلیه نرم افزارهای مدیران با هزینه کم :
شما می توانید با یک هزارم قیمت اصلی نرم افزارها و تنها با پرداخت هزینه عضویت ماهیانه، از کلیه نرم افزارهای مدیران اعم از "مدیران – ترکیب گله – رز – ورم – سم چینی – تغذیه – گزارشات تغذیه – قیمت تمام شده – گزارشات قیمت تمام شده – برنامه ریز" ازطریق اتصال اینترنتی استفاده نمایید.

2. امنیت و حفظ اطلاعات :
کلیه اطلاعات شما در سرور بصورت امن و بدور از هرگونه ویروس و یا تخریب فیزیکی (آسیب دیدن کامپیوتر یا هارد) ، محافظت می شود.

در همین راستا نسخه های پشتیبانی هفتگی اطلاعات شما، بطور مستقل در یک بانک اطلاعاتی مجزا نگهداری و محافظت می شود تا درصورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. همچنین آخرین بروزرسانی ها و بهینه سازی های مدیران، بدون ایجاد کوچکترین تغییر بر روی داده ها، بطور مستقیم اعمال می شود.

3. دسترسی آسان ازطریق اینترنت :
از هرنقطه کشور، با هر وسیله ای که دسترسی به اینترنت داشته باشید، می توانید وارد سایت سرور مدیران شده و با ورود کلمه کاربری و رمز عبور خاصه خود، از این سرویس استفاده نمایید.

4. کارکرد 24ساعته :
کلیه خدمات سرور مدیران بصورت 24ساعته بوده و محدود به ساعت اداری نمی باشد و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید از کلیه خدمات ارائه شده این سرویس، استفاده کنید.

5. مقایسه با دیگران بصورت ناشناس :
با عضویت در سرور مدیران، امکان مقایسه با دیگر اعضا برای شما فراهم خواهد شد. در این سامانه برای حفظ اطلاعات و مشخصات افراد و شرکت ها، مقایسه بصورت ناشناس صورت می گیرد و با توجه به گستره بسیار زیاد کارکردی سامانه، جامعه آماری بسیار غنی از مقایسه ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


6. ارزیابی خود با بیش از 500 پارامتر مختلف :
علاوه بر مقایسه با دیگران، می توانید المان های مورد نظر خود را نسبت به 500 پارامتر مختلف، ارزیابی کنید. این پارامترها برگرفته از استانداردهای بهینه سازی می باشد و به موجب آن می توانید پیشرفت های بهتری بدست آورید.


7. ورود اطلاعات بصورت مستقیم در سرور :
با ورود به سامانه اینترنتی، برنامه ها مشابه برنامه های مدیران فراهم شده است تا بتوانید اطلاعات جدیدی نیز وارد داده های خود کنید. با این تفاوت که اطلاعات ورودی جدید، بطور مستقیم برروی سرور قرار می گیرد.

http://modirangroup.com/mahsolat/modiran-server.html


نرم افزار سام (سامانه اطلاعات مدیران)
1. همراه همیشگی
قابلیت نصب بر روی موبایل های اندرویدی که همراه جدایی ناپذیر ما هستند. در دوران تکنولوژی که موبایل جزئی از زندگی روزمره ما شده است و بهترین وسیله کابردی برای رفع نیازهای نوین می باشد، بهترین روش برای گزارش گیری داشتن اپلیکیشنی بروی تلفن همراه می باشد.
2. فعالیت با sms
ارسال درخواست و دریافت گزارش با در دسترس ترین و فراگیر ترین راه ارتباطی – یعنی پیامک
پیامک بهترین و پر کابردترین ابزار تلفن های همراه می باشد. در مکان هایی که حتی تماس های صوتی دچار پارازیت و اختلال می شوند این پیام متنی است که راه گشا می باشد.
3. گزارش گیری آسان، سریع و جامع
فقط با چند کلیک ساده و صرف زمان کم به یک جواب گویا و قابل درک دست می یابیم، در گستره عظیمی از گزارش های پر کاربرد به جای اینکه در ارسال پیامک (گزارش ،) ابتدا به دنبال کلمات کلیدی گزارش بگردیم و با صرف زمان آنرا تایپ کنیم و مقادیر را به طرز صحیح و درست در کنار هم قرار دهیم و سپس ارسال کنیم، در این سامانه تنها با چند کلیک به گزارش مورد نظر رفته و با پر کردن چند پارامتر بصورت مجزا و با فشردن دکمه ارسال به گزارش مورد نظر دسترسی پیدا میکنید که این کوتاه ترین و بهترین مسیر در رسیدن به پاسخی روشن و شفاف با بیشترین گستره گزارشات کاربردی می باشد.
4. تعیین مجوز و سطح دسترسی توسط مدیر
فقط با ارسال یک پیامک دسترسی را برای افراد، مجاز و غیر مجاز می کنیم و سطح اعتبار آنها را در گزارش گیری تغییر می دهیم
مجوزها و میزان دسترسی به اطلاعات که با ارزش ترین سرمایه یک مجموعه کسب و کار می باشد همیشه جزء دغدغه های مدیران بوده، هست و خواهد بود. ما تلاش کرده ایم با پیاده سازی این ویژگی، مدیران توانایی اعطاء یا لغو مجوز به افراد را به سهولت و سرعت داشته باشند یا حتی میزان دسترسی افراد به اطلاعات خود را تعیین نمایند.
5. امکان برنامه ریزی و زمانبندی عملیات و فعالیت های روزانه
مدیریت پرسنل و منابع با استفاده از این ویژگی می تواند برای کارکنان برنامه های ثابت و متغییری تعیین نموده که در فواصل زمانی مشخص اطلاع رسانی شود.
برنامه ریزی مهم ترین بخش یک کسب و کار می باشد و این همان نقشه راه برای گسترش و پیشرفت های هر چه بیشتر در مسیر آینده است. کلیدی ترین ابزار در این راه ، مدیریت منابع انسانی و تعیین کارها بصورت روزانه و بلند مدت می باشد که این ویژگی با هدف دست یابی به این مهم امکان پذیر است.
6. ورود اطلاعات تحت پوشش شبکه مخابراتی
در گستره پوشش مخابراتی می توانید اطلاعات دام خود را بصورت آنی وارد سیستم نمایید و در گزارش گیری های بعدی مورد استفاده قرار دهید.
همیشه ورود اطلاعات پر زحمت ترین بخش در کسب و کار بوده است. دقت در صحت ورود اطلاعات، ثبت به موقع و ... از مشکلات این بخش می باشد. داشتن ابزاری برای ورود اطلاعات که همراه همیشگی ماست با ارزش ترین راهکار می باشد.
http://modirangroup.com/mahsolat/sam.html

جهت اطلاعات بیشتر می توانید:
* با تلفن 34401105-031 – 09131026235 تماس حاصل نمایید.
* به آدرس Me.Modiran@Gmail.com ایمیل بفرستید.
* به سایت http://www.modirangroup.com و یا http://www.m88.ir مراجعه نمایید.
* سایر وب سایت های ما: modiran8.ir و m888.ir
* Modirangroup تولیدکننده نرم افزارهای تخصصی و سفارشی
* شرکت مدیران تحلیلگر سپاهان تولیدکننده نرم افزارهای تخصصی و سفارشی، مجری نرم افزارهای تخصصی پایگاه داده بر روی موبایل، مشاور و مجری استانداردهای نرم افزار و امنیت اطلاعات و طراحی سایت و....


آگهی دهنده: مدیران تحلیلگر سپاهان
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - برنامه نويسي در اصفهان
قیمت: لطفا تماس بگیرید
به روز شده در:۱۳۹۶/۴/۱۶
بازدید: 219 بار
ایمیل: