آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»کامپیوتر»برنامه نويسي»طراحی اپلیکیشن سه سوت وب
طراحی اپلیکیشن سه سوت وب -pic1

طراحی اپلیکیشن سه سوت وب

طراحی اپلیکیشن سه سوت وب
می توان گفت تلفن های هوشمند امروزه نزدیکترین وسیله به هر شخص است . فرصت خوبی ست تا با استفاده از طراحی اپلیکیشن موبایل رونق کسب و کار خود را افزایش دهید. همچنین در صورت داشتن وب سایت می توانید یک اپلیکیشن متانسب با آن طراحی کرده و مشتریان خود را بیشتر جذب کنید.
مزایای طراحی اپلیکیشن
افزایش درامد
جذب بیشتر مشتری
کاهش هزینه تبلیغات
بهبود روابط با مشتریان
ارتباط دائمی با مشتری

با رشد روز افزون استفاده از نرم افزار های موبایل خصوصا طراحی اپلیکیشن اندروید و ios ، می توان گفت اپلیکیشن موبایل به یکی از پولسازترین ابزار های تکنولوژی تبدیل شده است. طبق آمارهای غیر رسمی بیش از ۶۵ درصد مردم از تلفن های هوشمند استفاده می کنند. به دنبال آن وقت بسیاری از کاربران در اپ های موبایل صرف می شود. با کمی هوشمندی در زمینه ی کسب و کار خود می توانید با سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل متناسب با شغلتان به یک شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای ، با مشتریان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید. سه سوت وب شرکت متخصص در زمینه ی طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل در تهران به صورت کاملا حرفه ای با طراحی اپلیکیشن ارزان در این زمینه بسیار موفق بوده است. سه سوت وب از پرچمداران شرکت طراحی اپلیکشن در تهران می باشد.
روزانه طراحی اپلیکیشن های متعددی با موضوعات مختلف انجام می گردد. حجم موفقیت از طریق طراحی اپلیکیشن به حدی رسیده است که شبکه اجتماعی معروفی همانند اینستاگرم تمامی خدمات خود را از طریق نرم افزار یا اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار می دهد

امکانات اپلیکیشن موبایل
اپلیکیشن موبایل شما می تواند شامل صفحه اصلی، تماس با ما، درباره ما و گالری تصاویر باشد. شما با ساخت یک اپلیکیشن می توانید اخبار، خدمات، محصولات خود را اضافه کنید، فروش محصولات و پرداخت آنلاین داشته باشید. صفحات سفارشی بسازید. متن، صدا، عکس و فیلم ایجاد کنید. آیکون و رنگ اپلیکیشن خود را تغییر دهید. اطلاعیه های لازم را به مشتریان خود در کوتاهترین زمان بفرستید و پیام های دریافتی آنها را بررسی کنید.
شرکت طراحی اپلیکیشن سه سوت وب
شرکت طراحی اپلیکیشن سه سوت وب با سال ها تجربه در زمینه ی طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، سئو و بهینه سازی سایت جزء بهترین های طراح سایت و اپلیکیشن می باشد. سه سوت وب با متخصصان و برنامه نویسان حرفه ای در طراحی اپلیکیشن اندروید و ios سرامد است. برای سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل در کرج ، طراحی اپلیکیشن موبایل در تهران و سراسر دنیا می تواتید با مشاوران ما در سه سوت وب تماس گرفته یا با مشاهده ی وب سایت از تعرفه ها ی طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت آگاهی یابید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی،طراحی اپلیکیشن حرفه ای، طراحی اپلیکیشن،طراحی اپلیکیشن های موبایل،طراحی اپلیکیشن ios، .
https://3sotweb.com
تلفن تماس:
09909255693
09909255690
کلمات کلیدی:
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی،طراحی اپلیکیشن حرفه ای، طراحی اپلیکیشن،طراحی اپلیکیشن های موبایل،طراحی اپلیکیشن ،ios، .



آگهی دهنده: 3sotweb
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان البرز - کرج - برنامه نويسي در کرج
به روز شده در:۱۳۹۷/۵/۳
بازدید: 284 بار
ایمیل: